Me and I

Har varit hemma hos systeryster på me and i party. Så himla härliga kläder!! Jag älskar dom! Det är alltså kläder för barn men finns även till "mammor" eller vuxna kvinnor som inte är mammor som till exempel jag. Nu är det ju tyvärr så att kläderna som är till barnen är MYCKET finare än mamma-kläderna. Orättvist att de bara finns i barnstorlekar. Nu menar jag ju inte att mamma-kläderna är fula åh nej, de är riktigt fina de också, men barnkläderna är snäppet vassare bara. ;) Det är i såna här lägen man önskar man hade barn som man kunde köpa till. haha. Skaffa barn bara för att köpa snygga kläder till dem.. nja kanske inte. :P

På tal om någonting helt annat, idag har jag hållt på med GI i två veckor och jag har lyckats gå ned lite mer än två kilo. Jag har än så länge hållt mitt mål med att gå ned ett kilo i veckan! super! har faktiskt heller inte varit stentuff utan tillåtit mig att äta lite pasta ett par-tre gånger. Även lite vetemjöl har gått ned i magen på mig. På fredag kommer jag också att äta lite smörgåstårta som alla vet innehåller bröd. VITT BRÖD! det farligaste av allt.. haha nej. Men i den här fasen så ska man ju helst undvika det. Lite svårt att undvika äta på kalas liksom. Men jag tänker att det är ju en dag på en hel vecka liksom.

Måste fixa lite mer bilder. jag är ju så dålig. Men jag ska faktiskt lägga upp en bild nu. En dag i förra veckan så åt jag stekt lax med hollandaisesås och sallad och jag tog faktiskt en bild på det! ja det gjorde jag minsann! Håll till godo!! :D



Kommentarer
Postat av: Elin

åh, vad gott det såg ut!

2011-02-01 @ 20:43:08
URL: http://esomiekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0