Mummagotta..!

Ja, som jag skrev tidigare fick jag ju ont i ryggen. Kruxxet var ju att jag bjudit hit morsan och farsan på middag och jag menar.. hur lätt är det att laga mat med sån rygg? ja, inte så som jag lagar mat iaf, med en massa spring och stress och finhackat och sånt (ja precis som om jag jobbade i köket på världens mest välbesökta restaurang!). haha. Iaf. Räddning! jag hittade ZON i städskåpet och fixade att kleta in mig själv på rätt ställe tydligen för efter en timme var värken helt borta! WIHU tänkte jag! nu ska jag minnsann laga mat så det står härliga till! och det gjorde jag. Det blev en makalöst god lasagne och hallon o banansorbet till efterrätt. Det blev en 10-poängare. Eftersom både mamma och pappa tog mer än en gång, särskilt pappa, så är det ett j*kligt gott betyg, för pappa tar ALDRIG två gånger ifall han verkligen inte tycker att det smakar bra. ;)

Nu har dom åkt hem och samtidigt skjutsade dom rikard till bilen som har fått underredsbehandling. Jag sitter alltså ensam i lägenheten just nu och självklart passar jag på att skriva ett blogginlägg och kika lite på top gear som är ett av Rikards favoritprogram. Han kommer att missa det och jag kommer tala om för honom att han missade det. Stackars. Jag är lite elak. Men för att bli snäll igen så tänkte jag att jag kunde ju tala om för honom vad som hände! Eller hur? då är man ju riktigt snäll! :D


Kommentarer
Postat av: Sophia

Hahahah härligt! Hallon och banansorbet lät jättegott! Du vill inte smacka upp receptet på bloggen? :)

2011-01-09 @ 09:55:41
URL: http://omsocker.blogspot.com
Postat av: Linda

haha det är väl inget särskilt recept som behövs egentligen.. men jag kan ju nämna vad jag har haft i. ;)

2011-01-09 @ 11:20:37
URL: http://lindaengbloms.blogg.se/
Postat av: duvetnikkie

jättefin blogg :) härligt att ryggvärken försvann!

2011-01-09 @ 19:15:51
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0