oj oj OJ!

ja. jag skulle ju vara ledig den här veckan, men har suttit och gnetat med yttepytte saker på c-uppsatsen. Nu är den färdig! ÄNTLIGEN! jag hatar den. Nej egentligen är den rätt intressant om jag får säga det, men tack vare vår värdelösa handledare vi hade som sabbade hela c-uppsatsen så har vi ju istället för att få godkänt förra terminen så fick vi det nu. en hel j*kla termin har gått! fy! Men iaf. om det är någon som vill läsa den så säg gärna till! ;) Den handlar om barns lärande vid måltiden på fritidshemmet. Mkt intressant! :D iaf nu har jag slängt bort två hela dagar ytterligare på uppsatsen men nu ska den definitivt vara färdig. Så nu ska jag iväg och skicka ett brev till examinatorn, sen ska jag lämna tillbaka mitt hm-paket sen så ska jag ut till torbjörntorp på lite me and i party. Ja just det, innan dess ska jag ju laga mat också. tänk att det gkömde jag. Hur ska jag hinna det då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0