Så vidrigt!

En kompis till mig har sett filmen human centipede. Hon har beskrivit lite handling och det är verkligen det vidrigaste jag har hört! Vad är det för sjuka människor som väljer att skapa en sådan film? Framför allt tänk om andra sjuka människor får massa skumma idéer som dom vill genomföra, nu pratar jag ju om riktigt alltså riktigt sjuka sjuka människor, för, jag menar, det är verkligen INTE normalt. Jag fattar inte varifrån dom har fått idén överhuvudtaget, för det är så j*kla äckligt rent ut sagt! Jag känner mig illamående nu och då har jag bara fått höra litegrann av filmen. Jag har INTE ens SETT den! UUUURRRK!! Om du är smart. Se den inte. eller ja, jag tänker iaf inte titta på den. Någonsin.

Tills sist vill jag bara säga att jag började med GI igår. Än så länge funkar det bra. fast nu mår jag lite dåligt för det ovanstående som jag skrev. Nu hinner jag inte skriva mer för jag måste sätta igång att plugga. Igen.

Kommentarer
Postat av: Malle

Haha, ja den var lite lätt osmaklig! Dock inte så äcklig som jag faktiskt trodde från början, då jag hört att biobesökarna i Amerikatt kräktes rätt ut när de såg den. MEN, nä det var inte okej när person nummer ett helt plötsligt var tvungen att skita.... Eller när han pressade ut var ur den sista tjejens sår i ansiktet (där de var ihopsydda). Bläusch! Nya stygn och bajs-bakterier går sådär ihop har jag hört :S

2011-01-13 @ 17:09:59
URL: http://malinkraft.blogg.se/
Postat av: Linda

uuuueeh! kunde dom andas ens liksom? uuuueeh!! neeej jag vill inte ens veta! jag vill inte tänka på't. nu skriver jag genast ett nytt inlägg så jag slipper ha detta först.

2011-01-13 @ 17:53:55
URL: http://lindaengbloms.blogg.se/
Postat av: Malle

Ja, genom näsan :P Hahahahahaha ja skriv ett nytt :D

2011-01-13 @ 18:00:12
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0