Taggad!

Imorrn börjar tävlingen och ja. just nu är jag supertaggad! Ska väga mig sen och ta en bild, efter tre månader ska jag väga mig igen och ta en ny bild i samma kläder som jag hade på mig på första bilden. Ska bli riktigt spännande!! Nästa vecka är späckad med aktiviteter on top of en massa skolarbete och jag vet faktiskt inte riktigt om jag kommer att klara av att hinna allt. Får gå upp kl 6.00 varje dag för att hinna så mycket som möjligt. Ja det ska jag faktiskt göra. Kl 6.00 varje dag! Haha, blir nog inte så lätt. Imorrn ska jag iaf på pump, vet inte riktigt vad detär, men det blir nog bra. Ska till Sophia på tisdag så då blir det nog bara promenad. Onsdag blir det sumba och torsdag blir det gym. Fredag ska jag ner till jönet och träffa mina kära klasskamrater som jag knappt kommer få se skymten av sen ju! :( lördag blir det låång promenad och söndag likaså. Så får vi se vad som händer veckan därefter! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sumbaa! Wiii!!! :D

2011-01-09 @ 20:22:00
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: louise

Följa varandra via bloglovin? jag ska också göra en förändring = ta kort imorn och sen igen om 3 månader!! ÄR du med!? Jag kommer följa dig i alla fall! :D

2011-01-09 @ 22:40:24
URL: http://swelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0